Training Google Tag Manager
De Training Google Tag Manager maakt het voor jou als Online Marketeer of E-Commerce professional een stuk makkelijker als je allerlei zaken wilt meten op jouw website of webshop. Met de Google Tag Manager kan jij zelf marketing- en meettags aanpassen en inrichten zonder dat je daarbij hulp van een ICT-er of Developer nodig hebt. Wil jij leren hoe je optimaal gebruikmaakt van Google Tag Manager? Schrijf je dan direct in
Onderwerpen van de Google Tag Manager training
- Wat is Google Tag Manager
- Google Tag Manager container bouwen
- Google Ads remarketing
- Facebook tracking
- LinkedIn Insights
- Doelen in Google Analytics
- Geavanceerde trackingsscripts:
- Content engagement
- Introductie en interface
- Event tracking
- Custom scripting
- YouTube-video’s doormeten in Google Analytics
- Cookiemuur met Google Tag Manager,
- Scroll tracking met Google Tag Manager
- Tevredenheid meten met Google Tag Manager
Tijden en dagen
De trainingsdagen duren van 10.00 -16.30 uur. Er zijn geen vaste dagen, want ook bij 1 deelnemer gaat een training door. We stemmen onderling een passende datum af.
Locatie
De trainingen vinden plaats op locatie van jouw eigen bedrijf. Ik kom dus naar jou/jullie toe. Indien je geen eigen locatie hebt, wordt gekeken naar een andere passende locatie, zoals een Seats2Meet locatie in Nederland, die altijd goed bereikbaar is.
Prijzen
Prijzen per persoon voor een trainingsdag zijn 400 euro. Dit is exclusief lunch. Dit is inclusief een handout die wordt gedeeld als naslag materiaal.
Schrijf direct online in voor de Tag Manager training
Waarom een Google Tag Manager training volgen via Optimize Online?
-
Praktijkgerichte training
-
Je kiest je eigen trainingsdatum
-
Je volgt de training op hele korte termijn
-
We behandelen jouw eigen case
-
We richten Tag Manager direct in op jouw case
-
Op jouw eigen locatie